Polityka prywatności

Polityka prywatności i plików cookies sklepu www.kartyrekrutacji.pl
v 3.0 z dnia 27.12.2022r.

Dzień dobry!

Jeżeli tutaj trafiłeś, to niezawodny znak, że cenisz swoją prywatność. Doskonale to rozumiem, dlatego oddaję w Twoje ręce dokument, w którym w jednym miejscu znajdziesz zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies i innych technologii śledzących.

Informacja formalna na początek: administratorem Twoich danych osobowych jest Katarzyna Dziadkowska, prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Katarzyna Dziadkowska Skills in Motion, ul. Milczańska 5/51, 61-131 Poznań, NIP 927 179 17 74.

Przetwarzam Twoje dane osobowe przede wszystkim w celach związanych z korzystaniem przez Ciebie z mojej strony internetowej, takich jak prowadzenie konta użytkownika, składanie zamówień i obsługa umów, rozpatrywanie reklamacji i odstąpień, wypełnianie obowiązków prawnych podatkowych, wysyłka newslettera, sprawy dotyczące roszczeń, analiza, statystyka, marketing itp. Twoje dane osobowe przetwarzam przez okres niezbędny dla realizacji poszczególnego celu. Przysługuje Ci prawo dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także o prawo do przenoszenia danych. Ponadto możesz złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w dalszej części Polityki prywatności.

# 1: Kto jest administratorem danych osobowych?

# 2: Z kim możesz kontaktować się w sprawie przetwarzania danych osobowych?

# 3: W jakich celach przetwarzamy dane osobowe?

# 4: Jakie informacje na Twój temat posiadamy?

# 5: Skąd mamy Twoje dane osobowe?

# 6: Czy dane są bezpieczne?

# 7: Jak długo będziemy przechowywać dane osobowe?

# 8: Kim są odbiorcy danych osobowych?

# 9: Czy korzystamy z profilowania?

# 10: Jakie masz prawa?

# 11: Czy korzystamy z cookies i czym one właściwie są?

# 12: Na jakiej podstawie korzystamy z plików cookies?

# 13: Czy możesz wyłączyć pliki cookies?

# 14: W jakich celach korzystamy z plików cookies własnych?

# 15: Jakie pliki cookies podmiotów trzecich są wykorzystywane?

# 16: Czy śledzimy Twoje zachowania podejmowane w ramach strony?

# 17: Czy kierujemy do Ciebie targetowane reklamy?

# 18: W jaki sposób możesz zarządzać swoją prywatnością?

# 19: Czy jest jeszcze coś, o czym powinieneś wiedzieć?

# 20: Czy ta Polityka prywatności może podlegać zmianom?

Załącznik do Polityki prywatności

W razie jakichkolwiek wątpliwości związanych z Polityką prywatności, w każdej chwili możesz skontaktować się z nami, wysyłając wiadomość na adres hr@skillsinmotion.pl.

# 1: Kto jest administratorem danych osobowych?

Administratorem Twoich danych osobowych jest Katarzyna Dziadkowska, prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Katarzyna Dziadkowska Skills in Motion, ul. Milczańska 5/51, 61-131 Poznań, NIP 927 179 17 74.

Niniejsza Polityka prywatności dotyczy strony internetowej www.kartyrekrutacji.pl.

W zakresie profilów w mediach społecznościowych związanych z moją stroną internetową, zgodnie z orzecznictwem Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej, dostawca serwisu społecznościowego jest współadministratorem danych osobowych razem z administratorem danego profilu. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych przez poszczególnych dostawców serwisów społecznościowych znajdziesz tutaj:

# 2: Z kim możesz kontaktować się w sprawie przetwarzania danych osobowych?

W ramach wdrożenia systemu ochrony danych osobowych w mojej organizacji podjęłam decyzję o niewyznaczaniu inspektora ochrony danych osobowych z uwagi na fakt, że w mojej sytuacji nie jest to obowiązkowe.

W sprawach związanych z ochroną danych osobowych oraz szeroko pojętą prywatnością możesz kontaktować się pod adresem e-mail hr@skillsinmotion.pl. W zakresie mediów społecznościowych możesz dodatkowo kontaktować się bezpośrednio z administratorami serwisów społecznościowych, w których prowadzę swoje profile.

# 3: W jakich celach przetwarzamy dane osobowe?

Tych celów jest więcej niż jeden. Poniżej znajduje się ich lista, wraz z bardziej szczegółowym omówieniem. Poszczególnym celom przyporządkowaliśmy również odpowiednie podstawy prawne przetwarzania:

 

Cel przetwarzania

Omówienie celu przetwarzania

Podstawa prawna

Obsługa konta użytkownika

Zakładając konto użytkownika, musisz podać dane niezbędne do założenia konta określone w formularzu rejestracyjnym.

Podanie danych jest warunkiem założenia konta.

W ramach edycji danych konta możesz podać swoje dalej idące dane, zgodnie z dostępnymi opcjami w ramach konta.

Jeżeli zakładasz konto poprzez integrację z kontem w serwisie społecznościowym, na podstawie Twojej uprzedniej autoryzacji uzyskamy dostęp do określonych danych zgromadzonych w ramach konta w serwisie społecznościowym (imię i nazwisko, adres e-mail, zdjęcie profilowe).

Ponadto nasz system wykorzystywany do obsługi kont użytkowników zapisuje Twój numer IP, z którego korzystałeś, rejestrując konto użytkownika.

Dane przetwarzane są w celu świadczenia na Twoją rzecz usługi konta użytkownika. Po usunięciu konta użytkownika dane trafiają do archiwum na potrzeby ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń związanych z usługą konta użytkownika.

art. 6 ust. 1 lit. b RODO

Realizacja zamówienia i obsługa umowy

Składając zamówienie, musisz podać dane niezbędne do jego realizacji określone w formularzu zamówienia.

Podanie danych jest warunkiem złożenia zamówienia.

Ponadto system wykorzystywany do obsługi procesu zamówienia zapisuje Twój numer IP, z którego korzystałeś, składając zamówienie.
Każde zamówienie zapisywane jest w bazie, co oznacza, że Twoim danym osobowym przypisanym do zamówienia towarzyszą również informacje dotyczące zamówienia takie jak data i godzina złożenia zamówienia, numer identyfikacyjny zamówienia, identyfikator transakcji, przedmiot zamówienia, cena, sposób i termin płatności.

W związku z zawarciem umowy może przetwarzać również Twoje inne dane osobowe także po to, aby wykonać świadczenia przewidziane w umowie, jaka została zawarta. Zakres tych danych zależy od tego, które dane osobowe są potrzebne do wykonania umowy.

W sytuacji, gdy otrzymuję Twoje dane w ramach wykonywania umowy np. od podmiotu, który Cię zatrudnia, opieram taki proces przetwarzania danych na prawnie uzasadnionym interesie, jaki w tym przypadku stanowi zapewnienie sprawnej i efektywnej obsługi zawartej umowy. W takim przypadku mogę przetwarzać Twoje dane identyfikujące oraz dane kontaktowe.

Dane przetwarzane są w celu zawarcia i wykonania umowy. Po wykonaniu umowy, dane trafiają do archiwum na potrzeby ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń związanych z umową. Dane trafiają również do dokumentacji księgowej na potrzeby wywiązywania się z obowiązków podatkowych.

art. 6 ust. 1 lit. b RODO, art. 6 ust. 1 lit. f RODO

Działania podejmowane w celu dokończenia zamówień przez klientów

W związku z tym, że niektórzy klienci rozpoczynają składanie zamówienia, lecz go nie finalizują (nie zatwierdzają zamówienia i nie zawierają umowy ze mną), mogę podejmować działania, które będą służyły temu, aby moi klienci dokończyli proces zakupowy.

W tym celu mogę przykładowo wysyłać wiadomości e-mail zawierające informacje o niedokończonym zamówieniu oraz zachętę do sfinalizowania transakcji.

Na potrzeby opisanych działań mogę przetwarzać takie dane osobowe, jak informacje podane w trakcie składania zamówienia, w szczególności Twoje imię i nazwisko oraz adres e-mail, a także informacje o zawartości koszyka, dacie rozpoczęcia transakcji oraz inne dane pozostawione w związku z rozpoczętym procesem zakupowym.

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO, ponieważ działania te zmierzają do zawarcia umowy. Ponadto upatruję podstawy przetwarzania w moim prawnie uzasadnionym interesie, jaki w tym przypadku stanowi zwiększanie sprzedaży.

art. 6 ust. 1 lit. b RODO, art. 6 ust. 1 lit. f RODO

Obsługa reklamacji lub odstąpienia od umowy

Jeżeli składasz reklamację lub odstępujesz od umowy, to przekazujesz dane osobowe zawarte w treści reklamacji lub oświadczeniu o odstąpieniu od umowy.

Podanie danych jest warunkiem złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy lub reklamacji.

Dane przetwarzane są w celu obsługi procesu odstąpienia od umowy lub procesu reklamacyjnego. Po realizacji takiego procesu, dane trafiają do archiwum na potrzeby ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń związanych z obsługą procesu odstąpienia od umowy lub procesu reklamacyjnego. Dane trafiają również do dokumentacji księgowej na potrzeby wywiązywania się z obowiązków podatkowych.

Art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z właściwymi przepisami dotyczącymi prawa do odstąpienia od umowy i odpowiedzialności za zgodność z umową, art. 6 ust. 1 lit. b RODO

Obsługa newslettera

Zapisując się do newslettera, musisz podać dane niezbędne do jego otrzymywania określone w formularzu zapisu.

Podanie danych jest warunkiem otrzymywania newslettera.

Ponadto, system mailingowy zapisuje Twój numer IP, z którego korzystałeś, zapisując się do newslettera, określa Twoją przybliżoną lokalizację, klienta poczty, z którego korzystasz do obsługi poczty e-mail oraz śledzi Twoje działania podejmowane w związku z wysyłanymi do Ciebie wiadomościami. W związku z tym posiadamy również informacje, które wiadomości otworzyłeś, w ramach których wiadomości kliknąłeś w linki itp.

W systemie mailingowym mogę również definiować, na podstawie różnych kryteriów związanych z Twoją aktywnością, zainteresowaniami lub innymi preferencjami, określone grupy lub segmenty odbiorców newslettera mające wpływ na to, jakiego rodzaju wiadomości otrzymujesz w ramach newslettera.

Dane przekazane przez Ciebie w związku z zapisem do newslettera wykorzystywane są w celu przesyłania Ci newslettera, a podstawą prawną ich przetwarzania jest wykonanie umowy o świadczenie usługi elektronicznej, a także mój prawnie usprawiedliwiony interes, jakim w tym przypadku jest realizacja celów marketingowych.

Jeżeli chodzi o przetwarzanie informacji, które nie pochodzą od Ciebie, a zostały zebrane automatycznie przez system mailingowy, opieram się w tym zakresie na moim prawnie uzasadnionym interesie polegającym na analizie zachowań subskrybentów newslettera w celu optymalizacji działań mailingowych.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera, klikając w dedykowany link znajdujący się w każdej wiadomości wysyłanej w ramach newslettera, lub po prostu kontaktując się ze mną.

Rezygnacja z newslettera nie prowadzi do usunięcia Twoich danych z systemu mailingowego. Dane trafiają do archiwum na potrzeby ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń związanych z newsletterem, jak również w celu zapewnienia możliwości wykazania, że działania newsletterowe prowadzone były zgodnie z prawem.

art. 6 ust. 1 lit. b RODO, art. 6 ust. 1 lit. f RODO

Obsługa komentarzy / opinii

Dodając komentarz / opinię, musisz podać dane niezbędne do publikacji komentarza / opinii otrzymywania określone w formularzu przeznaczonym do wystawienia komentarza / opinii.

Podanie danych jest warunkiem publikacji komentarza / opinii.

Ponadto, system komentarzy / opinii zapisuje Twój numer IP, z którego korzystałeś, przesyłając komentarz / opinię.

System komentarzy / opinii może być obsługiwany przez zewnętrznego dostawcę. W takiej sytuacji korzystanie z systemu podlega regulaminowi oraz polityce prywatności zewnętrznego dostawcy. Szczegółowe informacje na temat narzędzi zewnętrznych dostawców znajdziesz w sekcji poświęconej używanym przez nas narzędziom.

Dane przetwarzane są w celu publikacji komentarza / opinii, co stanowi mój prawnie uzasadniony interes.

Dodany przez Ciebie komentarz lub opinia wraz z Twoimi danymi upublicznionymi w ramach ustawień będzie widoczny na stronie. Komentarz lub opinię możesz w każdej chwili zmodyfikować oraz usunąć. Usunięty komentarz /opinia wraz z Twoimi danymi trafia do archiwum na potrzeby ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń związanych z komentarzem / opinią.

art. 6 ust. 1 lit. f RODO

Kontakt i obsługa korespondencji

Kontaktując się e ze mną za pośrednictwem dostępnych środków komunikacji, np. poczty elektronicznej, komunikatorów społecznościowych, chatów itp., w sposób naturalny przekazujesz swoje dane osobowe zawarte w treści korespondencji.

Podanie danych jest warunkiem nawiązania kontaktu.

Ponadto, system komunikacji zapisuje Twój numer IP, z którego korzystałeś, przesyłając wiadomość.

System komunikacji (np. czat, komunikator) może być obsługiwany przez zewnętrznego dostawcę. W takiej sytuacji korzystanie z systemu podlega regulaminowi oraz polityce prywatności zewnętrznego dostawcy. Szczegółowe informacje na temat narzędzi zewnętrznych dostawców znajdziesz w sekcji poświęconej używanym przeze mnie narzędziom.

Dane przetwarzane są w celu prowadzenia komunikacji, co stanowi mój prawnie uzasadniony interes. Po zakończeniu komunikacji, dane trafiają do archiwum na potrzeby ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń związanych z prowadzoną komunikacją.

art. 6 ust. 1 lit. f RODO

Realizacja obowiązków podatkowych i księgowych

W związku z wykonywaniem umowy realizuję także rozmaite obowiązki podatkowe i księgowe, w szczególności w postaci wystawienia faktury, włączenia faktury do mojej dokumentacji księgowej, przechowywania dokumentacji itp.

Aby wystawić fakturę, przetwarzam między innymi takie dane, jak imię i nazwisko, firma, adres prowadzenia działalności, NIP.

Podanie danych wymaganych prawem podatkowych jest konieczne do realizacji wskazanych obowiązków.

art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z właściwymi przepisami prawa podatkowego

Obrona, ustalenie lub dochodzenie roszczeń

Korzystanie z mojej strony internetowej, jak również zawarcie umowy ze mną, może rodzić w przyszłości określone roszczenia po mojej lub Twojej stronie. W związku z tym jestem uprawniona do przetwarzania danych osobowych w celu obrony, ustalenia lub dochodzenia roszczeń. W ramach tego celu mogę przetwarzać wszelkie dane osobowe, które wiążą się z danym roszczeniem, dlatego ich zakres może się różnić w zależności od tego, czego dotyczy dane roszczenie. W tym przypadku opieram się w tym zakresie na moim prawnie uzasadnionym interesie polegającym na ochronie moich interesów.

art. 6 ust. 1 lit. f RODO

Obsługa mediów społecznościowych

Jeżeli obserwujesz moje profile w serwisach społecznościowych lub wchodzisz w interakcję z treściami publikowanymi przeze mnie w mediach społecznościowych, w naturalny sposób widzę Twoje dane, które są publicznie dostępne w Twoim profilu społecznościowym. Przetwarzam te dane wyłącznie w obrębie danego serwisu społecznościowego i wyłącznie w celu obsługi danego serwisu społecznościowego, co stanowi mój prawnie uzasadniony interes.

Jeżeli kontaktujesz się ze mną za pośrednictwem prywatnej wiadomości, w sposób naturalny przekazujesz mi swoje dane osobowe zawarte w treści korespondencji, w szczególności wizerunek oraz imię i nazwisko. Twoje dane są w tym przypadku przetwarzane w celu kontaktu z Tobą, a podstawą przetwarzania jest mój prawnie uzasadniony interes.

Może się zdarzyć, że to ja będę stroną inicjującą kontakt z Tobą za pośrednictwem mediów społecznościowych, w celu zaoferowania współpracy, wówczas Twoje dane będą przetwarzane w celu poszukiwania potencjalnych kontrahentów, oferowania i nawiązywania współpracy, co jest moim prawnie uzasadnionym interesem.

Wiadomości wysłane do mnie za pośrednictwem mediów społecznościowych podlegają automatycznej archiwizacji za sprawą narzędzi dostępnych w ramach poszczególnych serwisów społecznościowych i są dla mnie dostępne do momentu ich usunięcia przez Ciebie. Masz wgląd do wszystkich wymienionych ze mną wiadomości w zakładce z prywatnymi wiadomościami.

Korzystanie przez Ciebie z serwisów społecznościowych podlega regulaminom i politykom prywatności administratorów tych serwisów, a ci administratorzy świadczą na Twoją rzecz, w pełni samodzielnie i niezależnie ode mnie, usługi drogą elektroniczną.

art. 6 ust. 1 lit. f RODO

Organizacja akcji promocyjnych

Aby zwiększyć sprzedaż produktów / usług, mogę prowadzić różne akcje promocyjne, w tym także we współpracy z partnerami zewnętrznymi. Zasady związane z organizacją akcji promocyjnych określają odrębne regulaminy. Zakres danych osobowych, jakie będę przetwarzać w związku z organizacją akcji promocyjnej, mogą się różnić w zależności od rodzaju akcji promocyjnej.

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest mój prawnie uzasadniony interes, który w tym przypadku stanowi marketing oraz zwiększanie sprzedaży własnych produktów.

art. 6 ust. 1 lit. b RODO, art. 6 ust. 1 lit. f RODO

Realizacja obowiązków związanych z ochroną danych osobowych

Jako administrator danych osobowych jestem zobowiązana do realizacji obowiązków związanych z ochroną danych osobowych. W związku z tym mogę przetwarzać Twoje dane osobowe, o ile jest to niezbędne do wykonania tych obowiązków (np. w przypadku rozpatrywania Twojego żądania dotyczącego Twoich danych osobowych). Zakres danych zależy od tego, jakie dane są mi potrzebne do realizacji obowiązku i udowodnienia przestrzegania RODO. Ponadto w tym przypadku opieram się także na naszym prawnie uzasadnionym interesie, który polega na zabezpieczeniu danych koniecznych do wykazania rozliczalności.

art. 6 ust. 1 lit. c RODO, art. 6 ust. 1 lit. f RODO

 

# 4: Jakie informacje na Twój temat posiadamy?

Zakres przetwarzanych danych opisaliśmy w odniesieniu do każdego celu przetwarzania. Informacje w tym zakresie znajdują się powyżej, w punkcie 3 Polityki prywatności. Pośród danych znajdują się informacje takie jak:

  • imię i nazwisko,
  • adres e-mail,
  • numer telefonu,
  • adres IP,
  • adres do doręczeń,
  • dane do faktury,
  • numer rachunku bankowego,
  • szczegóły złożonego zamówienia,
  • dane zgromadzone w systemie mailingowym,
  • dane związane z dodanym komentarzem / opinią,
  • informacje widoczne w profilach w mediach społecznościowych,
  • informacje zawarte w korespondencji,
  • Informacje Anonimowe.

# 5: Skąd mam Twoje dane osobowe?

W większości przypadków sam je mi przekazujesz. Przykładowo dzieje się tak, gdy rejestrujesz konto użytkownika, składasz zamówienie, przesyłasz reklamację lub odstępujesz od umowy, kontaktujesz się za pośrednictwem poczty elektronicznej lub chatu, a także korzystasz z funkcjonalności dostępnych na mojej Stronie lub w zewnętrznych serwisach (np. społecznościowych).

Ponadto część informacji na Twój temat może być automatycznie gromadzona przez narzędzia, z których korzystam. Szczegółowe informacje na temat narzędzi zewnętrznych dostawców znajdziesz w sekcji poświęconej używanym przeze mnie narzędziom.

W wyjątkowych przypadkach mogę uzyskać Twoje dane osobowe także z innych źródeł, np. w sytuacji, gdy podmiot, który Cię zatrudnia, wskazuje mi Twoje dane jako osoby do kontaktu w sprawach związanych z zawartą umową, albo gdy reprezentujesz podmiot, który zawiera ze mną umowę.

# 6: Czy dane są bezpieczne?

Dbam o bezpieczeństwo Twoich danych osobowych. Przeanalizowałam ryzyka, jakie wiążą się z poszczególnymi procesami przetwarzania Twoich danych, a następnie wdrożyłam odpowiednie środki bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych. Na bieżąco monitoruję stan infrastruktury technicznej, przyglądam się stosowanym procedurom, wprowadzam konieczne usprawnienia.

# 7: Jak długo będę przechowywać dane osobowe?

Twoje dane osobowe przetwarzam tak długo, jak to jest uzasadnione w ramach danego celu przetwarzania danych osobowych, w związku z czym okresy przetwarzania różnią się w zależności od celu. Pamiętaj, że zakończenie przetwarzania Twoich danych w ramach jednego celu niekoniecznie musi prowadzić do całkowitego usunięcia lub zniszczenia Twoich danych osobowych, ponieważ ten sam zestaw danych może być przetwarzany w ramach innego celu, przez okres dla niego wskazany. Całkowite usunięcie lub zniszczenie danych następuje w momencie, gdy zakończę realizację wszystkich celów oraz w innych przypadkach wskazanych w RODO.

Poniżej znajdziesz opis okresów przetwarzania:

  • Konto użytkownika – dane związane z kontem użytkownika są przetwarzane przez czas funkcjonowania konta użytkownika;
  • Realizacja zamówień i zawartej umowy – dane związane z umową są przetwarzane przez czas niezbędny do zawarcia i wykonania umowy;
  • Działania podejmowane w celu dokończenia zamówień przez klientów – dane związane z niedokończonymi zamówieniami będą przetwarzane przez okres maksymalnie 6 miesięcy od dnia, kiedy składałeś zamówienie;
  • Reklamacje i odstąpienia od umowy – dane związane z reklamacjami i odstąpieniem od umowy są przetwarzane przez czas niezbędny do obsługi reklamacji lub odstąpienia od umowy;
  • Newsletter – dane związane z newsletterem będą przetwarzane przez okres korzystania przez Ciebie z newslettera;
  • Komentarze / opinie – dane związane z zamieszczeniem komentarza / opinii będą przetwarzane do czasu, aż nie usuniesz komentarza lub opinii;
  • Kontakt i obsługa korespondencji – dane związane z obsługą korespondencji będą przetwarzane przez czas trwania kontaktu pomiędzy nami;
  • Obowiązki podatkowe i księgowe – dane związane z wykonywaniem obowiązków podatkowych i księgowych będą przetwarzane przez czas przewidziany w przepisach prawa podatkowego, najczęściej 5 lat od zakończenia roku podatkowego;
  • Ustalenie, dochodzenie i obrona roszczeń – dane związane z roszczeniami będą przetwarzane do czasu przedawnienia roszczeń, przy czym okres przedawnienia roszczeń może się różnić w świetle obowiązujących przepisów prawa (np. w przypadku przedsiębiorców mogą to być 3 lata, a w przypadku konsumentów 6 lat);
  • Grupy odbiorców – dane związane z grupami odbiorców będą przetwarzane do czasu utraty przydatności lub skutecznego wniesienia przez Ciebie sprzeciwu;
  • Media społecznościowe – zasadniczo, nie mam wpływu na okres przechowywania Twoich danych osobowych w mediach społecznościowych. Są one dostępne w serwisach Facebook, Instagram, YouTube lub LinkedIN na zasadach wynikających z regulaminu i polityki prywatności tych serwisów. Nie jestem w stanie usunąć Twoich danych z Facebooka, Instagrama, YouTube lub LinkedIN – możesz zrobić to tylko Ty;
  • Analiza i statystyka – dane związane z analityką i statystyką będą przetwarzane do czasu utraty przydatności lub skutecznego wniesienia przez Ciebie sprzeciwu;
  • Marketing własny – dane związane z marketingiem własnym będą przetwarzane do czasu utraty przydatności lub skutecznego wniesienia przez Ciebie sprzeciwu;
  • Organizacja akcji promocyjnych – dane związane z organizacją akcji promocyjnych przetwarzamy przez czas konieczny do przeprowadzenia akcji promocyjnej;
  • Narzędzia dodatkowe – dane związane z narzędziami dodatkowymi będą przetwarzane do czasu utraty przydatności lub skutecznego wniesienia przez Ciebie sprzeciwu;
  • Obowiązki związane z ochroną danych osobowych – dane związane z ochroną danych osobowych będą przetwarzane do czasu utraty przydatności, skutecznego wniesienia przez Ciebie sprzeciwu lub upływu okresu przedawnienia naszej odpowiedzialności jako administratora danych osobowych.

W przypadku, gdy przetwarzam Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody, możesz taką zgodę cofnąć w każdym czasie: albo poprzez swoje działanie, albo kontaktując się ze mną na podane dane kontaktowe. Pamiętaj, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

# 9: Kim są odbiorcy danych osobowych?

Zaryzykuję stwierdzenie, że współczesny biznes nie jest w stanie obejść się bez usług świadczonych przez podmioty trzecie. Ja również z takich usług korzystam. Część z tych usług wiąże się z przetwarzaniem Twoich danych osobowych. Zewnętrzni usługodawcy, którzy biorą udział w przetwarzaniu Twoich danych osobowych, to:

  • hostingodawca – na potrzeby przechowywania danych na serwerze;
  • dostawca systemu mailingowego – na potrzeby korzystania z systemu mailingowego;
  • dostawca systemu do fakturowania – na potrzeby wystawienia faktury;
  • dostawca narzędzia do zarządzania stronami lądowania (landing page) – na potrzeby gromadzenia danych za pośrednictwem stron typu landing page;
  • pozostali podwykonawcy, w szczególności dostawcy rozwiązań informatycznych – na potrzeby współpracy z różnymi podwykonawcami, którzy mogą mieć dostęp do Twoich danych osobowych, jeżeli będą świadczyć usługi w zakresie związanym z takim dostępem.

Jeżeli zajdzie taka potrzeba, Twoje dane mogą być udostępnione radcy prawnemu lub adwokatowi związanemu tajemnicą zawodową. Potrzeba może wynikać z konieczności skorzystania z pomocy prawnej wymagającej dostępu do Twoich danych osobowych.

Twoje dane osobowe mogą być również przekazywane do urzędów skarbowych w zakresie niezbędnym do realizacji obowiązków podatkowo-rozliczeniowo-księgowych. Chodzi w szczególności o wszelkie deklaracje, raporty, sprawozdania i inne dokumenty księgowe, w których znajdują się Twoje dane osobowe.

Ponadto, w razie zaistnienia takiej konieczności, Twoje dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom, organom lub instytucjom uprawnionym do uzyskania dostępu do danych na podstawie przepisów prawa, takim jak służby policyjne, bezpieczeństwa, sądy, prokuratury.

 

# 9: Czy przekazuję dane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych?

Tak, część operacji przetwarzania Twoich danych osobowych może wiązać się z ich przekazywaniem do państw trzecich.

Przekazuję Twoje dane osobowe do państw trzecich w związku z korzystaniem z narzędzi wykorzystujących zasoby zlokalizowanych w państwach trzecich, w szczególności w USA. Dostawcy tych narzędzi gwarantują odpowiedni poziom ochrony danych osobowych poprzez stosowne mechanizmy zgodności przewidziane przez RODO, w szczególności poprzez korzystanie ze standardowych klauzul umownych.

Aktualnie Twoje dane osobowe są przekazywane do państw trzecich w związku z korzystaniem przeze mnie z następujących rozwiązań:

  • Poczta elektroniczna – Google - USA

# 10: Czy korzystamy z profilowania?

Nie podejmuję wobec Ciebie decyzji opierających się na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, które wywoływałyby wobec Ciebie skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na Ciebie wpływały.

# 11: Jakie masz prawa?

RODO przyznaje Ci następujące potencjalne uprawnienia związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:

  • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
  • prawo do usunięcia danych (jeżeli Twoim zdaniem nie ma podstaw, abym przetwarzała Twoje dane, możesz żądać, abym je usunęła);
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych (możesz żądać, abym ograniczyła przetwarzanie danych wyłącznie do ich przechowywania lub wykonywania uzgodnionych z Tobą działań, jeżeli w Twojej opinii mam nieprawidłowe dane lub przetwarzam je bezpodstawnie);
  • prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (masz prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu; powinieneś wskazać szczególną sytuację, która Twoim zdaniem uzasadnia zaprzestanie przeze mnie przetwarzania objętego sprzeciwem; przestanę przetwarzać Twoje dane w tych celach, chyba że wykażę, że podstawy przetwarzania przeze mnie danych są nadrzędne wobec Twoich praw lub też, że Twoje dane są mi niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń);
  • prawo do przenoszenia danych (masz prawo otrzymać ode mnie w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego dane osobowe, które dostarczyłeś mi na podstawie umowy lub Twojej zgody; możesz mi zlecić przesłanie tych danych bezpośrednio innemu podmiotowi);
  • prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, jeżeli uprzednio taką zgodę wyraziłeś;
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (jeżeli stwierdzisz, że przetwarzam dane niezgodnie z prawem, możesz złożyć w tej sprawie skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub innego właściwego organu nadzorczego).

Zasady związane z realizacją wskazanych powyżej uprawnień zostały opisane szczegółowo w art. 16–21 RODO. Zachęcam do zapoznania się z tymi przepisami. Ze swojej strony uważam za potrzebne wyjaśnić Ci, że wskazane powyżej uprawnienia nie są bezwzględne i nie będą przysługiwać Ci w stosunku do wszystkich czynności przetwarzania Twoich danych osobowych.

Podkreślam, że jedno z uprawnień wskazanych powyżej przysługuje Ci zawsze: jeżeli uznasz, że przy przetwarzaniu Twoich danych osobowych dopuściłam się naruszenia przepisów o ochronie danych osobowych, masz możliwość wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

# 12: Czy korzystam z cookies i czym one właściwie są?

Moja strona internetowa, podobnie jak niemal wszystkie inne strony internetowe, wykorzystuje pliki cookies.

Cookies to niewielkie informacje tekstowe, przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (np. komputerze, tablecie, smartfonie), które mogą być odczytywane przez mój system teleinformatyczny (cookies własne) lub systemy teleinformatyczne podmiotów trzecich (cookies podmiotów trzecich). W plikach cookies mogą być zapisywane i przechowywane określone informacje, do których następnie systemy teleinformatyczne mogą uzyskiwać dostęp w określonych celach.

Niektóre używane przeze mnie cookies są usuwane po zakończeniu sesji przeglądarki internetowej, tzn. po jej zamknięciu (tzw. cookies sesyjne). Inne cookies są zachowywane na Twoim urządzeniu końcowym i umożliwiają rozpoznanie Twojej przeglądarki przy kolejnym wejściu na stronę (trwałe cookies).

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o plikach cookies jako takich, możesz zapoznać się np. z tym materiałem.

# 13: Na jakiej podstawie korzystam z plików cookies?

Z plików cookies korzystam na podstawie Twojej zgody, z wyjątkiem sytuacji, gdy pliki cookies są niezbędne do prawidłowego świadczenia na Twoją rzecz usługi drogą elektroniczną.

Pliki cookies, które nie są niezbędne do prawidłowego świadczenia usługi drogą elektroniczną, pozostają zablokowane do czasu wyrażenia przez Ciebie zgody na korzystanie z plików cookies. Podczas Twojej pierwszej wizyty na danej Stronie wyświetlamy Ci komunikat z pytaniem o Twoją zgodę wraz z możliwością zarządzania plikami cookies, tj. zdecydowania, na które pliki cookies się godzisz, a które chcesz blokować.

# 14: Czy możesz wyłączyć pliki cookies?

Tak, możesz zarządzać ustawieniami plików cookies w ramach swojej przeglądarki internetowej. Możesz blokować wszystkie lub wybrane pliki cookies. Możesz również blokować pliki cookies konkretnych witryn. W każdej chwili możesz również usunąć zapisane wcześniej pliki cookies oraz inne dane witryn i wtyczek.

Przeglądarki internetowe oferują również możliwość korzystania z trybu incognito. Możesz z niego skorzystać, jeśli nie chcesz, by informacje o odwiedzonych stronach i pobranych plikach zostały zapisane w historii przeglądania i pobierania. Pliki cookies utworzone w trybie incognito są usuwane w momencie zamknięcia wszystkich okien tego trybu.

Dostępne są również wtyczki do przeglądarek umożliwiające kontrolę nad plikami cookies, takie jak np. Ghostery. Opcję kontroli nad plikami cookies może zapewniać również dodatkowe oprogramowanie, w szczególności pakiety antywirusowe itp.

Ponadto w Internecie dostępne są narzędzia pozwalające na kontrolę nad niektórymi rodzajami plików cookies, w szczególności na zbiorowe zarządzanie ustawieniami reklamy behawioralnej.

Daję Ci również możliwość kontroli nad plikami cookies bezpośrednio z poziomu naszej strony. Zaimplementowałam specjalny mechanizm do zarządzania plikami cookies, który pozwala Ci blokować te pliki cookies, których sobie nie życzysz. Pamiętaj, że wyłączenie lub ograniczenie obsługi plików cookies może uniemożliwiać używanie części funkcji dostępnych na moich stronach oraz powodować trudności w korzystaniu ze Stron, jak również z wielu innych stron internetowych, które stosują cookies. Przykładowo, jeżeli zablokujesz pliki cookies wtyczek serwisów społecznościowych, przyciski, widgety, funkcje społecznościowe zaimplementowane na moich Stronach mogą być dla Ciebie niedostępne.

# 15: W jakich celach korzystamy z plików cookies własnych?

Pliki cookies własne wykorzystywane są do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania poszczególnych mechanizmów moich stron, takich jak zapamiętywanie zawartości koszyka przez określony czas po dodaniu do niego wybranych produktów, prawidłowe przesyłanie formularzy widocznych na stronach, obsługa form newsletterowych itp. W plikach cookies własnych przechowywana jest również informacja o zdefiniowanych przez Ciebie ustawieniach cookies dokonanych z poziomu mechanizmu do zarządzania plikami cookies.

# 16: Jakie pliki cookies podmiotów trzecich są wykorzystywane?

Wykaz narzędzi, które wymagają używania cookies, oraz opis wykorzystywanych cookies znajdziesz w załączniku do niniejszej Polityki prywatności.

# 18: Czy śledzimy Twoje zachowania podejmowane w ramach strony?

Nie, nie korzystam z narzędzi zewnętrznych dostawców, które wiążą się z gromadzeniem informacji na temat Twoich aktywności na moich stronach.

# 18: Czy kieruję do Ciebie targetowane reklamy?

Nie, nie korzystam z narzędzi zewnętrznych dostawców, w ramach których mogłabym kierować reklamy do określonych grup docelowych zdefiniowanych w oparciu o różne kryteria takie jak wiek, płeć, zainteresowania, zawód, praca, działania podejmowane uprzednio w ramach moich stron.

# 19: W jaki sposób możesz zarządzać swoją prywatnością?

Odpowiedź na to pytanie znajduje się w wielu miejscach niniejszej Polityki prywatności przy okazji opisywania poszczególnych narzędzi, reklamy behawioralnej, zgody na cookies itp. Niemniej jednak, dla Twojej wygody zebrałam jeszcze raz te informacji w jednym miejscu. Poniżej znajdziesz listę możliwości zarządzania swoją prywatnością.

  • ustawienia cookies w ramach przeglądarki internetowej;
  • wtyczki do przeglądarek wspierające zarządzanie plikami cookies np. Ghostery;
  • dodatkowe oprogramowanie zarządzające plikami cookies;
  • tryb incognito w przeglądarce internetowej;
  • ustawienia reklamy behawioralnej, np. youronlinechoices.com;
  • mechanizm zarządzania plikami cookies z poziomu naszej strony;
  • Facebook Ads Settings;
  • LinkedIN Privacy Settings.

# 20: Czy jest jeszcze coś, o czym powinieneś wiedzieć?

Jak widzisz, tematyka przetwarzania danych osobowych, wykorzystywania plików cookies i zarządzania ogólnie pojętą prywatnością jest dość skomplikowana. Dołożyłam wszelkich starań, by niniejszy dokument dostarczył Ci jak najdalej idącej wiedzy w ważnych dla Ciebie kwestiach. Jeżeli cokolwiek jest dla Ciebie niejasne, chcesz dowiedzieć się więcej lub po prostu porozmawiać o Twojej prywatności, napisz do mnie na adres hr@skillsinmotion.pl.

# 21: Czy ta Polityka prywatności może podlegać zmianom?

Tak, mogę modyfikować tę Politykę prywatności, w szczególności ze względu na zmiany technologiczne oraz zmiany przepisów prawa. Jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, o każdej zmianie Polityki prywatności otrzymasz wiadomość. Zmiany Polityki prywatności zaczynają obowiązywać najwcześniej po 7 dniach. Wszystkie archiwalne wersje Polityki prywatności podlinkowane są poniżej.

 

Załącznik do Polityki prywatności

 

WYKAZ NARZĘDZI WYKORZYSTUJĄCYCH PLIKI COOKIES

 

 

Nazwa narzędzia

 

Opis działania oraz plików cookies

Facebook Connect

Na mojej stronie internetowej używane są wtyczki, przyciski i inne narzędzia społecznościowe, zwane dalej łącznie „wtyczkami”, związane z serwisami społecznościowymi zarządzanymi przez amerykańską spółkę Meta Platform Inc.

Dzięki temu, masz możliwość korzystania z wybranych funkcji społecznościowych na moich stronach, np. przycisk udostępnij itp.

Wtyczki gromadzą informacje na temat Twojej aktywności na mojej stronie. Nie mam dostępu do tych informacji. Dla mnie ważne jest tylko to, żeby wtyczki działały prawidłowo.

Informacje gromadzone przez wtyczki mogą być wykorzystywane przez Meta Platform Inc. we własnych celach, takich jak np. doskonalenie własnych produktów, tworzenie profili użytkowników, analiza i optymalizacja własnych działań, targetowanie reklam, na co nie mam jednak realnego wpływu. Szczegółów w tym zakresie możesz szukać w polityce prywatności Meta.

 
Wersje archiwalne Polityki prywatności:
LINK do wersji 1.0
LINK do wersji 2.0

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl