Karty rekrutacji w pracy Wirtualnej Asystentki 0
Karty rekrutacji w pracy Wirtualnej Asystentki
Agata pracuje jako Wirtualna Asystentka i wspiera swoich klientów (a właściwie klientki, ponieważ swoje usługi kieruje głównie do kobiet, które prowadzą biznes online) ) m.in. w tworzeniu grafik i postów do social media, pisaniem tekstów blogowych, tworzeniu i aktualizowaniu strony internetowej czy landing page, przygotowywaniu webinarów, komunikacji z klientami i wielu, wielu innych codziennych zadaniach.

Biznes jednej z jej klientek bardzo szybko rośnie i Agata otrzymała ostatnio nowe zadanie związane z wyszukaniem osoby do pełnoetatowej współpracy. Klientce zależało na wsparciu w pełnym procesie rekrutacji tj. od stworzenia ogłoszenia do zarekomendowania wybranych osób. Co prawda Agata miała już kontakt z rekrutacją, ale w dość ograniczonej formie – publikowała ogłoszenia o pracę w mediach społecznościowych czy popularnych portalach pracy.
Potrzebowała jednak wsparcia w ułożeniu całego procesu.

Tak trafiła na Karty rekrutacji i zdecydowała się je kupić w pakiecie „Omów i rekrutuj”, w którym otrzymała nie tylko formularze do samodzielnego uzupełnienia, ale i szkolenie online, w trakcie którego:
➡️ omówiłyśmy plan i harmonogram rekrutacji m.in. źródła pozyskania kandydatów, komunikację oferty, terminy i etapy rekrutacji
➡️ wybrałyśmy kompetencje i cechy poszukiwane u kandydatów
➡️ stworzyłyśmy listę pytań do Klienta – pozwalającą zebrać informację o tym, kogo dokładnie poszukuje i w jaki sposób będzie oceniał oraz wybierał przyszłego pracownika

Tak przygotowana ruszyła na rozmowę ze swoim Klientem, przedstawiła swój pomysł na plan i harmonogram procesu, omówiła i doprecyzowała profil kandydata i…. ruszyła z działaniami! Na tym etapie pomogła jej również Karta rozmowy kwalifikacyjnej, z którą przygotowywała się i prowadziła rozmowy z kandydatami.
Nie mamy jeszcze finału tej rekrutacji, ale mam poczucie, że dzięki takiemu wsparciu Agata czuła się pewniej zarówno w rozmowie z klientem jak i z kandydatami – dokładnie wiedziała, jakich informacji potrzebuje i jak o nie pytać, by otrzymać adekwatną odpowiedź.

Czy w jako Wirtualne Asystentki również wspieracie swoich klientów w rekrutacji? Z jakich narzędzi wówczas korzystacie?

Komentarze do wpisu (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl